Lördag

Elvis vaknade vid 6 imorse.. Och var pigg och hungrig! Så mat fick han, men han somnade aldrig om.. Så jag gick upp efter en stund och diska, och koka vatten och diska ur hans flaskor.. Nu ligger vi kvar i sängen och lyssnar på Elvis! Han ligger nöjd här och tittar runt lite. Ska in och duscha snart.. Han får komma med och sitta i sin bumbo och titta! :D Händer inte speciellt mycket idag.. Trodde det skulle vara jätte fint väder idag just för att vädret inte va kul alls igår. Igår var vi och grillade och sånt där med Jimmy, Therese och barnen, Jonny, Emma, och jag och Elvis! :) Gick hem ungefär vid 6 tiden för att Elvis skulle nattas vid halv 8.. Sen när han somnat gick jag upp till Jimmy och Therese för att dricka lite öl. Jag var bara allmänt seg och trött,så gick hem tidigt för att lägga mig brevid Elvis. :) Fast jag kan inte låta han fortsätta sova brevid mig i sängen längre, då kommer det bli jätte jobbigt och vänja han vid sin säng sen! Så imorgon ska han få sova i sin säng! Hoppas det kommer gå bra. :) Fast jag tycker det är jätte mysigt och sova med han.. Speciellt sådär på morgonen när han ligger och sparkar mig på revbena och brösten. Så skönt :p .. Jag är huuungrig! Men så skönt och ligga och dra sig här i sängen.. :)
Jag och Elvis svänger nog upp till Jimmy och Therese sen! Får se..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0