helt slut..

har sovit väldigt oroligt hela helgen.. fast elvis har iaf sovit bra, men inte jag. :/
min lilla bebis är magsjuk :( .. han har spytt hur mycket som helst, och bajsat.. han fick inte behålla sin ersättning, så fick ge vätskeersättning till han :( .. så himla synd om honom! han somnade strax efter åtta. nästa gång han vaknar ska jag testa ge han 30ml nutramigen som hans ersättning heter. och bajsar/spyr han, får jag fortsätta med vätskeersättningen. jag är hur trött som helst! sitter och funderar på om jag ska orka duscha eller inte. vill bara gå och lägga mig brevid min son och somna! allt är jätte jobbigt här, mår hur pissigt som helst.. önskar att det inte vore såhär, men finns ingenting och göra åt saken just nu, och kanske inte överhuvudtaget! tur jag har Elvis! ♥

jag älskar min son.








(lägger förmodligen ner min blogg..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0