Fredag

Ligger i sängen just nu och kikar runt på lite bloggar.. Eller ja, jag gjorde det för nu skriver jag faktiskt min egna blogg. :p Elvispen ligger här och sussar. Har snorat ner mitt täcke :) Idag var vi på bvc. Gick jätte bra! Fick ett nytt recpet :D Så nu ska man bara se till och ringa det sega apoteket och be dom ta hem Nutramigen igen! Bäst att det inte tar sån jävla tid för dom.. Då blir jag galen och skiter fullständigt i det där apoteket sen!
Elvis väger 9900 och är 70,5cm lång. STORA killen :D Sen fick han två sprutor i ett varsitt ben.. Sista sprutan gillade han inte alls just för att den stramar mer.. Han va ledsen en stund innan han blev glader igen. ♥
Ikväll händer det inte så mycket.. Hoppas på en bra film och gott och svulla. ;) Fast det är ju redan bestämt så!

Nu ska jag hitta på något annat.. Juste, har ju tvättis mellan 18-21 :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0