måndag

idag har jag och Elvis vart ute nästan precis hela dagen. :) har vart så bra väder. imorse var vi ner till hamnen till parken där och lekte lite. :) sen gick vi till lekparken utanför oss här och va i ett par timmar! jag och Therese hade tvättstugan tillsammans.. som vi alltid har. :p
ja, det är väl typ det som har hänt idag.. imorgon blir det bvc. :) ska bli riktigt kul!
nu har Elvis blivit nerbäddad, och jag väntar på att han ska somna så jag kan hoppa in i duschen. :)




underbara Elvis leker. :D


Kommentarer
Postat av: Aramia - Mamma till Kelly & Melwin

Så söt han är :-)

Stor har han blivit också.

2010-09-02 @ 19:25:51
URL: http://kellymelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0