kväll

och lill kotten ligger i sängen och äter. :) tidigare idag började vi med ringvägen, och sen hem för att hämta badkläder för att gå ner till stranden en stund så att barnen kunde få plaska lite.. satte ner Elvis i vattnet och han älskade det. han skratta så mycket när han skvätte runt vatten :) det var riktigt roligt och se.. synd att det aldrig blev några bilder, men får ta nästa gång man är där nere. :)
jag hade huvudvärk förut,så när vi kom hem ifrån stranden så la jag mig och Elvis på soffan och somnade efter en stund.. kanske sov lite över 1 timma. efter vi vaknat gick vi in och badade tillsammans :)
annars har det inte hänt mycket idag.. jag är riktigt trött och seg, så när Elvis har somnat ska jag in och duscha igen och sen kommer jag bädda ner mig ;)

ha en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0