duktig jag är

igår kväll skaffade jag en hemförsäkring och även en till mig.. duktig man är ibland! jag har haft en tanke att skaffa hemförsäkring länge,länge.. men jag har faktiskt aldrig orkat/brytt mig. men igår var det fan dags. fatta om man inte hade haft hemförsäkring och något händer.. har man ju inte råd med. :)
nu sover Elvis iallafall och jag sitter och väntar på att jag ska orka gå och duscha! vi badade förut tillsammans, men kan inte ha så varmt som jag vill ha det när vi badar ju. :)
jag får ta och skärpa mig nu och ta bort bilderna på mig och J på facebook.. hur jävla svårt kan det vara? brukar tänka varje dag att nu ryker bilderna, men sen när det väl kommer till kritan klarar jag faktiskt inte av att radera bilderna. ta emot, och känner mig inte alls redo! :(
men jag MÅSTE.. annars får man be någon annan göra det,eftersom jag inte tycks klara av det. :)
dags att släppa skiten nu och lägga det bakom sig.. han ville faktiskt bryta med mig/oss. jag behöver inte gå och hänga upp mig och kvar bilder.. det är bara jobbigt, ... väldigt jobbigt!
ska se till och ta bort.. någon dag! snart ryker dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0