Måndag

Imorse gick jag som vanligt upp vid halv sju för att fixa här hemma innan det var dags och röra på oss.. Jag gick hela tiden och trodde att Vendela skulle till dagis idag, vilket hon inte gör på måndagar. :O Fattar inte hur jag kunde glömma det?! Men hur som helst gick vi hem till mamma och pappa iställe. Där lämnade jag Luke/BÖLIS ett tag för att gå till apoteket och hämta ut mera mat till Elvisen! :) Var där en stund innan vi gick vidare hem.. Gick in och lämnade våra varor och bölis, sen upp till Jimmy, Therese och barnen.. (Även Jåni-BoY var med..) Vi var ner till Estö lekpark och lekte lite.. Fy fan, ibland är jag så jävla rolig! Jag kan sitta och tänka på saker och bara börja asgarva ibland. Och såklart så måste Nyfikna Therese veta vad det är jag tänker på, då jag sitter och bölar av skratt.. Men inte så lätt och berätta då man gråter så man nästan kissar på sig.. :p
Nog om det! :D
Nu sover iallafall Elvis! Han va jätte trött stackarn.. Han fick ta ett bad med mig innan han fick lägga sig! :) Han tyckte det va myspys och bada! ♥
Imorgon bitti blir det upp till degan, sen hem och lämna bölisen och sen gå en sväng på stan! Annars händer det nog inte så mycket. :)



Trötter ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0