Torsdag

Nu har man fått i sig frukost, och bäddat sängen och ställt upp barstolarna i köket. Ska strax börja dammsuga/skura. Sen ska jag och Luke möta Lina och Ida vid 12 ungefär för att gå hem till mamma ett tag.. Ska få två bodys av Lina. Så det tackar man för! :-) Får knappt plats med fler bebis kläder nu, men två ska man ju få plats med. ;-) I natt har jag inte sovit alls bra.. Hade ont i magen, och var kissnödig precis hela tiden =/ Så imorse var man ju jävligt trött! Ikväll ska vi ut till Vika och skriva papper och fika.. :-) Jag ska ta min Elvis docka från bilen som ska sitta på skötväskan! Får inte ha Elvis dockan i bilen för att Joakim tycker den är ful.. :p
Dags och komma igång här hemma.. Luke har bäddat ner sig bland kuddarna och sover nu. Våran hund är underbar älskling.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0