Tisdag

Nu på morgonen har jag dammsugit, vattnat blommorna och rensat ihop tvätten som ska tvättas idag.. :-) Vid 10 ska jag gå ner och börja sätta igång maskinerna :-D Luke håller på och leker och sysselsätter sig själv. Men han petar ner sin leksak mellan soffan och väggen. Han kommer inte åt den där, och så börjar han grymta som en gris och vill att man ska ta upp den! :p
Igår var jag med Jimmy, Therese och William på Ikea. :-D Jag gick med min lilla gudson i bärselet.. Han sov mesta dels hela tiden :-) Och man kände hur Elvis sparkade! Och igår kväll när Joakim la huvudet på magen så kände jag hur mycket han rörde på sig där inne.. :p Joakim och Elvis pratade tydligen med varann igår också ;-)

Jag längtar tills Joakim kommer hem idag! ♥
Älskar dig gubben.. Du betyder allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0