Städar och fixar..

Sitter just nu och väntar på att golven ska torka så att man kan lägga tillbaka mattorna. :-) Sen när jag är klar, ska jag bara hämta andan! Sen ska jag och Luke ut på en liten prommis i det "fina" vädret. Pappa kom och hämtade oss förut då jag skulle till banken för att sätta in pengar på mitt konto! Fast vi åkte först förbi hos dom för att vara där ett tag och fika.. (Tack för bullarna ;-)).. Luke sprang som en tok ute på tomten och hade skoj. Han kan sysselsätta sig ganska bra själv den där hunden. :-D Sen sprang han ut med Jimmy som skulle plocka upp lite äpplen.. Fast det tyckte Luke inte var så intressant utan han gick och bar på krattan i munnen och ville inte släppa taget om den! :p .. Han är bra på att springa framför fötterna på en, men inte speciellt duktig på att hjälpa och avlasta. Jag menar, han hjälper aldrig mig att städa! Då sätter latmaskarna igång på han, och han hoppar upp i soffan för att sova. :-D Fast det gör inget, han är så söt ändå! ♥ Jävligt skön stil när han sover! :-D
Jag och Luke saknar våran Joakim när han jobbar! Men snart är han ju hemma.. Dagen har gått fort idag. :-) Eller jag tycker hela veckan har gått fort. Imorgon är han ju ledig pga av kursen, och hoppas kursen går fort dessutom.
Undra vad vi ska äta idag? Det märker vi sen. :-) Om inte annat lär Joakim skicka sms och fråga vad vi ska äta. Men eftersom det är han som är kocken så är det oftast han som kommer på vad vi ska äta.. :p
Nu ska jag fortsätta med min städning.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0