Söndag

Har missat och skriva.. Eller ja okej, har inte orkat! Har haft full rulle hela helgen. :-) Igår var mamma och pappa här på middag, vilket var trevligt. :-) Mysigt och bjuda hit folk på middag när hallen är klar och allt ser bra ut! Så skönt. Och idag är det slapp söndag.. Skönt skönt! Jag och Joakim satte igång med städningen tidigt idag,så vi kom iväg till priskrossaren i Ösmo. Luke har fått en egen krok vi ska hänga upp och skriva hans namn vid. :-D Hoppas han blir glad då.. Han ligger och sover med en lila filt över sig nu vid mig! Joakim ligger i badet.. Vi har klippt han och det..Gubben blev så fin.. ;-) Fast fin överhuvudtaget!
Imorgon blir det Ikea med Jimmy, Therese och William. :-D Jag ska ha William i bärselet.. Med lite tur kanske William kan trycka ut Elvis? :-D
Jag orkar inte skriva så mycket mer.. Jävla satans halsbränna jag har, känns som att jag ska brinna upp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0