Söndag

Idag ska jag hjälpa Joakim att slakta batterier. Fast ja, jag kommer nog sitta i bilen.. :p Nehe, nu får jag inte sitta i bilen. Jag får stå ute i regnet med han! Tack gubben. ♥ Egentligen skulle hans lärling med, men vi får se om han hör av sig innan Joakim har tänkt åka! Förmodligen inte :-D Då blir det bara vi två.. Grisen får stanna hemma.. Mest för ljudet som kommer bli när han ska köra med tigersågen, och för att det regnar! Det gillar INTE Luke!
Sen när vi kommer hem så ska vi göra Joakims favorit syssla :-D :-D Jo, vi ska städa!! ;-) Men vi gör det så fort så det är skönt.. Sen ska vi bädda rent. :-) Blir inte så mycket mer idag, lägga oss på soffan med grisen sen och mysa. :-) Han skrapa upp ena sin klo igår på Norvik. :-( Stackars grisen!
Nej, nu orkar jag inte skriva mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0