Onsdag

Imorse började man med att duscha för att vakna till liv lite.. Sen blev det frukost, och sen ut på en liten prommis med knorrisen! :p .. Sen in igen för att börja dammsuga och skura golven. Sen åkte jag med Jimmy, Therese och William på stan en snabbis! Sen hem igen för att dammsuga av igen en snabbis, och sen sortera jag upp tvätten som nu väntar på att få bli tvättade vid 2. ;-) .. Och för en stund sen gick jag ner med tavlor i vårat förråd, och en kartong med lite böcker och skit i.. Sen skruvade jag isär min gungstol som jag köpte på Ikea för ett tag sen. Vi fick en mycket finare och bättre gungstol för ett tag sen. :-) Så jag har kutat upp och ner för trappan i källaren.. Så skönt och ha fått det gjort!
Fast dock gillar inte Luke när man är nere i källaren, för han håller på och skäller och små ylar lite. Men nu sover han så sött här vid mig! :-) ♥
När Joakim kommer hem sen blir det lungt.. Vi ska äta smörgåstårta sen för att fira att han börjar sitt nya jobb hos Magnus på måndag! Imorgon är det hans SISTA dag på jobbet! :-D Och på fredag ska vi in till Länna och storhandla. Trodde vi skulle göra det när vi var in till Ikea i lördags, men det blev lite fel där. :p
Så det ska vi göra på fredag. :-)
Imorgon fyller min kära mor år! Vi ska dit sen på kvällen när Joakim kommer hem. :-)
I natt hade jag ont i magen och kunde inte alls sova pga av att Joakim snarkade och att jag kände mig kissnödig hela, hela tiden. Fan vad skönt det ska bli och slippa den känslan sen.. Och att få slippa halsbrännan. Det längtar jag mest till!


Tycker det kan ta och sätta igång snart, så Elvis är här snart! För jag och Joakim längtar.. :-) Och Luke vill bli storebror. ;-)



Sådär sitter han alltid. Hur kan det vara bekvämt? :p



En glad hund! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0