Onsdag

Idag har jag städat och fixat lite här hemma. :-) Sen kom Therese och William förbi här på fika, och hon hjälpte mig med föräldrarpenningen. Tack Therese! ♥ Sen kom Jimmy hit en stund för dom skulle iväg och handla på Willys! Jag och Luke åkte även med.. Luke tycker om att åka bil.. :p .. Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. Jag har gjort ris och tagit fram grönsaker som vi ska ha till våran kyckling wook sen när älsklingen kommer hem.. :-) Luke är himla gnällig nu, ingenting verkar passa..
Nej, jag har inget vettigt och skriva idag märker jag. Nu ska jag se på tv och vänta på Joakim.. Fast ett tag kvar tills han kommer, men hoppas det går fort iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0