Lördag

Vi har vart nere på Norvik med Luke en stund.. Blev inte alls länge, för han slog en volt när han desperat skulle springa efter sin boll och slog upp sin tass igen! =/ .. Så vi åkte till kvantum efter för att Joakim skulle köpa nytt vax till sig. Träffade även Magnus med nästan alla barnen utanför. Dom skulle iväg och se på bio! Trevligt..
Ingenting planerat idag! Skönt det, för jag mår inte så bra.. Vidriga halsbränna!! Men vi ska upp med lite julgrejer sen iallafall :-) Jag tror att jag ska ta och vila en stund! Om det nu går.. Halsbrännan kommer och går hela tiden idag!
Hoppas Elvis kommer snart.. Orkar snart inte vänta :p .. Jag och Joakim går bara och väntar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0