Fredag

Har börjat blivit lite dålig på att uppdatera varje dag. :/ Får ta och skärpa mig. :-) Igår var jag på mvc på besök! Jag har inte gått upp något, och allt såg bra ut och hördes bra. Dock glömde Maria skriva ut mitt papper på mina mått och sånt, så jag minns inte riktigt vad hjärtljuden låg på, eller vad magmåttet låg på.. Men om jag inte minns helt fel tror jag magmåttet låg på 36 nu och hjärtljuden 130. Får se till och få med mig pappret hem nästa gång.. :-) Jag och Joakim ska dit den 19e igen vid 4 tiden och prata! Skönt att han följer med, det tycker jag om. ♥ Allt är fixat! Eller ja, nästan allt. :-) Så himla skönt! Igår gick jag upp till Jimmy och Therese för att passa Vendela, då dom skulle in till sjukhuset med lilla William. :-( Men som tur är så gick allt bra! Jag och Vendela lekte, och käkade peppakakor. Fast hon verkar inte tycka om det så mycket? Tyckte mest det var jag som svulla :p .. I helgen ska jag och Joakim byta däck på blazern. Okej, han byta däck och jag städa ur bilen medans. ;-) Sen ska jag lägga tillbaka mattorna på plats och fixa lite! Kanske dags snart och sätta in bilbarnstolen också?! Då slipper vi ha den i sovrummet också och det blir mera plats.. Och Luke ska få börja sitta bak sen också i sin bur där han faktiskt trivs. :-D I helgen har vi ingenting planerat.. Ikväll blir det iallafall idol, och sen kanske sova ganska tidigt.. Vi båda var vakna vid 02 i natt. Och jag hade ont i huvudet och mådde rätt illa imorse när jag vaknade.. Och stackars Joakim var jätte trött! Blir en hel helg mys med Luke :-) Någon mysig prommis med han imorgon hoppas jag.. Om det inte är skit väder, vilket det har vart hela veckan. :-(
På söndag ska vi äta middag tillsammans med Jimmy och Therese och barnen.. :-D Och sen ut till Vika för att fika! Sen åker vi väl förbi hemma hos mamma och pappa också.. Fars dag på söndag ju! Undra vad Luke ska ge till Joakim? :-D Får nog hjälpa han och rita en teckning.. ;-)
Längtar tills vi ska till Ikea igen. :-) Antar att det blir den 20e, eller 21a..?! Får prata mer om det med älsklingen!


Längtar tills du kommer hem Joakim! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0