Fredag

Ja, äntligen fredag! :-) Och snart kommer Joakim hem också ♥ Imorse var jag med Therese och Johanna på stan. William och Liam var med också.. Jag köpte ett jätte gulligt babygym på Åsas! :-) Precis ett sånt ville jag ha från Ikea för 300kr, men fick tag på det från Åsas för 95:- och det var helt nytt ungefär :-D 18 dagar kvar till bf nu.. Det närmar sig med stormsteg! :-D Igår var jag och Joakim på mvc också.. Gick jätte bra! Sen sist har jag gått upp lite över 3kg. Lär inte gå upp så mycket mer nu skulle jag tro.. 3e december ska vi på en utbildning på mvc också. (Om han nu inte kommit.. Kan ju hända när som helst:p) Och sen ska jag tillbaka dit dagen efter. :-)
Imorgon blir det som sagt Ikea :-D Jag längtar verkligen! Jag, Joakim och hans mamma ska dit. :-) Sen ska vi storhandla på Willys i Länna, och gå på Rusta! Sen händer det inte mycket alls i helgen.. Bara ta det lungt!
Joakim ska tydligen köpa lite batterier på söndag med Alex! (Om det nu blir av..?!) Får se!
På måndag ska jag hem till mamma på morgonen och hjälpa henne med Vendela lite.. Eftersom Vendela älskar sin faster så mycket så vill hon att jag ska vara där :-D Och Luke ska följa med! Hoppas Vendela blir glad. :-)
Nu ska jag titta på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0