Fredag

Ja, äntligen. :-) En ny helg tillsammans med underbara Joakim och Luke! Ser verkligen fram emot det.. Imorgon ska Luke få springa av sig på Norvik! Vilket han inte kan göra på vardagarna då det är mörkt när Joakim kommer hem.. Men imorgon kommer han bli superglad! I natt har jag sovit jätte dåligt.. Vart och kissat ungefär hela tiden, hört hur folk har hållt på i källaren osv! :/ Joakim ringde mig strax innan 8 imorse.. Gick ut med Luke så han kunde göra sina behov, gick hem och la mig på sängen igen och somnade fram till 10 ungefär. Fortfarande trött, så jag ska lägga mig ner på soffan och glo på tv och vila ett tag med Luke! Om han kan sova hela tiden, kan jag. ;-)
Vi har ingenting planerat ikväll, vilket är skönt! Fast vid 8 ska vi självklart se Idol som Joakim tycker så mycket om. :p .. Får se hur länge man håller sig pigg ikväll då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0