Denna dag har gått..

Känner mig inte bra alls.. Tung i skallen och vad jag än gör så blir jag inte pigg! Så vad har jag och Luke gjort? Tidigare så städade jag ju upp och la mig ner på soffan.. Somnade till slut, nu har jag vaknat till liv. Har vart ute med Luke också men annars har vi bara sovit tillsammans i soffan! Han är också vaken nu.. Han leker med sin haj springer omkring med den i munnen och vill att jag ska kasta den.. Han har just käkat, så om en stund går vi väl ut en längre runda! :-) Fast vart vet jag inte än... Får ta och fundera vidare på det!
Får se när Joakim kommer hem idag, både jag och Luke saknar han jätte mycket! :-) Det märks på Luke nu också. Så fort någon går in genom porten,springer Luke till dörren. Så han kommer bli så glad när sin pappa kommer hem! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0