Torsdag..

Trött och slö dag har det vart idag.. Inte för att jag har haft tråkigt, men så känner jag mig i kroppen! Jag har längtat hela dagen på att få komma hem just för att få sova ett tag.. Men först måste vi skriva lite blogg. ;-) På lördag ska jag hjälpa Cassandra här utanför som ska sälja lite leksaker för att det är loppis på våran väg! Hon frågade om jag hade Elvis saker och sälja.. Nej, och det kommer jag dessutom aldrig att ha, kommer alltid ha kvar det! Så försök inte med mig.. :-D

På tisdag som sagt så skriver jag in mig på mödravården.. :-) Passade väldigt bra just den dagen med tanke på att jag är ledig.. Så mycket passande! Ikväll blir det lungt.. Titta på tv, och lägga sig tidigt! Jag var uppe och gick i natt vid halv 1 där ungefär! Först var jag så kissnödig så jag inte kunde sova, sen var jag sådär lagom törstig.. Så gick ner och gjorde oboy och stog i köket och drack och funderade innan jag hade återfått mina krafter att ta mig upp för trappa igen..

Undra om Jimmy-boy ska ha hjälp ikväll? Läser du det här sen..? Undra det.. :-)
Nu vill jag ha sommar tack! Få bada och skvätta ner andra är ju roligt.. Och lilla Vendela ska jag bada med hela sommaren :-D

Tack igen Cattis för inbjudan till dopet :-D Ska bli riktigt kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0