Torsdag..

Tack och lov har jag sovit jävligt bra i natt.. :-) Fast minns inte riktigt när jag somnade igår, men det var iallafall skönt att få sova bra! Idag ska jag och Therese en sväng på stan! Jag hittade en jätte fin klocka igår som jag absolut MÅSTE ha! Hoppas bara att den affären har öppet idag.. En stor Elvis klocka! Hur fan har jag kunnat missat den förut?! Så vi ska se ifall den affären är öppen så jag kan köpa den! :-) Det är en glasklocka man hänger på väggen med en jätte fin bild av han i mitten av klockan! Fast jag vet inte om jag vågar packa upp den ur kartongen för att hänga upp den.. Så tills vidare får han vara kvar i sin kartong,för jag har redan en Elvis klocka! :-D

Igår berättade Therese om ett rykte! Det är ju någon som måste haft väldigt tråkigt, och inte haft något roligt att prata om och just därför hittat på ett om mig... Tror dessutom det är en bekant till mig! Så känns riktigt kul! Dom som undrar över något kan väl fråga mig? Om någon läser det här som hört ryktet så stämmer det I-N-T-E! Jag blir så jävla trött på hur folk snackar.. Hur som helst vet jag vad som är sant och inte sant.. Men vad mer kan man förvänta sig av lilla bonnehålan Nynäs?
Folk måste helt enkelt ha något att prata om, och hittar just därför på osanna rykten för att andra ska lyssna!
Men då kan jag bara berätta att det man har hört är helt sjukt och stämmer inte! Ni är sjuka i huvudet som har hittat på det, och fattar inte vart fan ni har fått det ifrån! Ska aldrig mer berätta något för någon.. Förutom dom som jag
L-I-T-A-R på.. Och just nu är det då fan inte många! Men tack iallafall Cattis för att du försvarade mig! :-) Du och Therese är riktiga kompisar som går att lita på! Behöver inte tvivla på er, för något sånt här skulle ni inte göra, eller gå och snacka skit bakom min rygg..

Idag går jag in i vecka 11.. :-) Och veckorna rullar på, och dagarna går fortare.. 7/7 ska jag in på ultraljud i Södertälje! Då vi redan har bestämt att pappa kör in mig.. :-) Therese frågade om hon fick åka med in, vilket hon självklart får göra! :-)


Kan vi äta blåbärspajen idag Therese? :-D

Kommentarer
Postat av: Zabina

Jag vill ha en kopia på första ultraljuds bilderna :D !! (får man bilder så tidigt?)



Det är min allmänna rätt för gammal vänskapsskull ^^

2009-05-21 @ 10:04:15
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0