Tisdag..

Först och främst vill jag tacka mamma som har smittat mig! ♥ Så jävla underbart och vara dunder förkyld och inte kunna snyta sig pga av piercingarna i näsan! Så när jag går omkring och snorar kan man tro att jag har knarkat eller något annat skojigt! Men imorgon blir det full rulle på jobbet då vi har en massa matgäster som har beställt mat, och torsdagar är det alltid mycket att göra!

Vid 10 ungefär ska jag och Johanna på stan.. Tror hon delvis skulle köpa skor, för dom hon köpte förra veckan fick hon tydligen köttsår av. Haha! Ganska kul.. Nu har jag lagt in maaaassor med Elvis låtar på den andra datorn, så nu rullar det på för fullt med hans musik :-D Undrar om jag ska städa för att få tiden att gå?! Jag ringde en person jag måste få tag på ganska så snart. Dock jobbade hon inte, hon återkommer den 19e =/

Fast jag kom precis på att jag kan ringa mödravården nu och se till och boka tid så jag kan få skriva in mig. :-)
Då har jag gjort en av två saker jag måste göra! Annars idag händer det väl inte så mycket.. Ska se Grey´s Anatomy ikväll iallafall! Missade det igår för att jag åkte hem till A.. Men idag tänker jag inte missa det! :-)

På torsdag går jag in i vecka 10.. :-)

Kommentarer
Postat av: Louis

Hej Lindah! =)

Hittade hit genom Tessis blogg..

Om jag inte missförstått det du skrivit i bloggen så får man väl gratulera(?).

Hoppas allt går vägen! MVH louis

2009-05-05 @ 12:01:17
Postat av: Anonym

Nämen är du gravid :)

2009-05-07 @ 10:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0