Tisdag..

Alltid trevligt och vakna med halsbränna.. =/ Fy fan jag är så jävla trött på halsbränna! Jag har det minst 2-3 gånger varje dag! Vad jag än äter/dricker så kommer alltid halsbrännan lagom därefter..
Jag ska snart ner och käka frukost, om jag inte gör det på jobbet idag iställe.. Våran oboy där är mycket godare än den hemma.. :-D Har försökt väcka folk hela morgonen med sms, men misslyckats! Varför sover alla nu..? ;-)
Jag kom dock på att Jimmy är ledig idag, men både han och Therese blir säkert jätte glada av smsen dom fått av mig!

Efter jobbet ska jag förbi lindex lite fort och kolla en grej.. JA, kolla! För imorgon ska jag med Cattis och Therese dit.. Om det blir av? Annars kanske jag och Therese går dit iallafall. Och lilla Vendela såklart! Igår satt hon i mitt knä medans Grey´s Anatomy och kramade mig frivilligt och pussade mig! Man blir så himla glad av Vendela!! :-D

Nu ska jag dra på mig lite mera kläder,för det är säkert jätte kallt ute.. Jag fryser för ingenting!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0