Söndag..

Imorse hjälpte jag Jimmy, sen drog jag med han hem och käka frukost dära med.. Vendela ville göra oss sällskap :-) Therese hade dock redan käkat.

Igår kväll skruvade pappa och jag ihop sängstommen.. :-) Blev riktigt bra! Allt ser ut som nytt. Jag skurade och dammsög ett par gånger! Nu ska jag fortsätta städa! Ska städa i min Elvis hylla och torka av alla cd skivor och tidningar och allt som jag samlar på. Det samlar ju damm på sig, därför har jag plastat in ett par böcker, men det är inte så bra som jag vill. Men plasten ska ändå få sitta på! ;-)

Hahah. Igår skickade jag sms till 118800, då kan man ju fråga precis vad man vill och få ett svar.. Och jag skickade och frågade om jag skulle få en pojke eller flicka.. Efter ungefär 1-2 minuter kommer svaret: Du kommer få en liten Hitler!
Jag bah: Okeej?!
Testade idag igen, då det kom ett litet mer vettigt svar som var: Enligt vår spåkula så kommer du att få en välskapt och fantastisk liten flicka! Grattis!

Jag och Therese höll på med och skicka lite olika frågor dit sen och fick hur roliga svar som helst.. Jag hade frågat hur Sofies förlossning hade gått, och vad hennes nyfödda son hette! Svar på det: Hennes nyfödda son heter Willhehlm. (Heter Albin som Janna skrev tidigare när jag frågade..) Och hennes förlossning hade vart lite jobbig då dom fick använda sugklocka och blåstång.. Enligt 118800. Men ska fråga Sofie när jag väl träffar henne hur förlossningen gick. :-)
Hon skulle tydligen få komma hem idag, och enligt Janna så mådde både Sofie och Albin bra.. :-) Så det är ju skönt!


Nu ska jag städa! Hej hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0