Onsdag..

Det var visst ett tag sen jag skrev här.. Har inte haft någon ork eller någon lust. Och för det andra har jag inte haft något och skriva om! Ett litet uppbehåll var ganska skönt. :-) Händer inte så mycket.. Jag har mått dåligt till och från hela veckan, vilket är skit jobbigt och tråkigt! Men sånt får man ta..

Igår skrev jag in mig på mvc. Det gick jätte bra! Och snälla Cattis och Ossian och Johanna gjorde mig sällskap. :-)
Sen gick vi en sväng in på lindex och kikade lite.. Sen blev det konsum för jag var så hungrig så jag var färdig att dö!
Jaha.. Det är väl typ det som har hänt! På fredag blir det ju cirkus med Cassandra och även Lova ska med nu.. Jag är jävligt rastlös nu, så jag tänkte dra igång med att städa lite! Sen vet jag inte vad jag ska göra för att sysselsätta mig själv. Men kanske hittar på något kul...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du glömde ju skriva att du pratade med en tv oxå :D

2009-05-13 @ 09:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0