Måndag..

03.00 (någongång dära..) vaknar jag av sms från dum dumma Therese som skriver godmorgon..! Och det var ljust ute, och jag hade svårt för att somna om! Men eftersom Therese är så himla söt och en sån bra kompis blev jag inte sur :-D Men senare när det väl var dags att gå upp, var jag inte alls pigg. Trodde att frukosten skulle göra mig piggare, men efter ett tag inser jag att jag häller ut mjölk och flingor över mina byxor.. =/ Men men! På jobbet har det iallafall gått bra idag! Jag jobbar imorgon, sen på onsdag har vi ingen lunch då fick jag ledigt! Så ja, det blir helt enkelt en kort vecka. :-)
I helgen har det vart lungt.. I fredags var jag ju på cirkus med Cassandra och Lova och det tyckte dom båda om.. :-) Lova hade ju aldrig vart på cirkus! Fast det var dyrt! 3 biljetter gick på 770.. Fast Jenny och Jonis bjöd på min biljett! Så det blev billigt för mig... ;-)

I lördags vaknade jag upp med huvudvärk.. Gick ner för att se ifall det skulle gå över om jag käkade,vilket det inte gjorde.. Så jag tog en alvedon, och gick ner och la mig på soffan ett tag. Sen skulle jag möta upp Johanna för vi skulle iväg på skotten för att handla lite saker.. :-) Sen gick vi hem till Jimmy och Therese och satt där ett tag innan vi alla gick ut på baksidan!

Ja, hände mer grejer, men jag orkar inte skriva upp allt! Men helgen har iallafall vart bra och skön! Förutom då att jag var sjuk på lördagen. Feber och spydde, men det var bara under dagen för det var helt borta på kvällen.. Då svullade man chips och dipp! ;-) Förra tisdagen när jag skrev in mig på mvc så vägde jag 69kg! Så ska bli kul och se hur mycket man kommer gå upp under tiden nu! :-)

Nu tänkte jag ta ut mina 3 piercingar som sitter i läppen! Risk för att jag kommer ångra mig, men det känns ändå som att dom kommer vara ivägen... Therese tycker inte att jag ska ta ut dom, men jag vill kunna pussa Vendela ju såklart! :-D Utan att mitt skrot tar i som sagt.. Har även funderat på att ta ut den under ögat,för det gör ganska ont när man ibland fastnar med handduken när man ska torka sig! Men då måste jag till studion och snitta upp lite dära,så att dom kan få ut den.. Så kan inte ta ut den själv! Ganska irriterande!

Men nu ska jag leka lite med Lova som är här :-) Hon har precis tagit ett äpple, så hör hur hon smaskar med det ute i soffan :-D Ikväll ska jag se Grey´s Anatomy hos Jimmy och Therese! Som vanligt,vi har sett det ihop sen vi alla blev beroende av det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0