Lördag..

Jimmy och Therese kom och hämtade upp mig strax efter 11 idag.. Tror jag att det var? Minns inte riktigt. Men så åkte vi ner på stan en sväng, och sen willys. För snälla Therese bjöd över mig på middag. :-) Taco! Och det var jävligt gott, men mättande! Jag fick panik direkt efter jag var klar,för jag var helt säker på att det skulle komma upp.. Jag äter så jävla fort, och blir äckligt mätt så jag nästan spyr. Men efter ett tag fick jag i mig ett hårt bröd, sen vågade jag inte utmana ödet mera.. ;-)

Sen har vi vart hos Peter och barnen och fikat så barnen fick leka av sig lite. Jimmy körde hem mig sen, så nu sitter jag här och rullar tummarna! Men jag ska börja fixa lite snart. Irriterande med mina nya Elvis klockor! Jag har ingenstans och ställa dom, och ingenstans och sätta upp dom! =/ Fast hur som helst är jag ändå bara glad att jag har dom båda :-D
Zabina ska ringa mig snart, om hon inte glömt det? Hon ska få 3 par solbrillor av mig som jag aldrig använder. Sen om det inte blir försent, så kommer kanske A kommer hit en sväng? Vi får se vad han tycker sen!

Nej, nu ska jag nog städa. Det håller mig sysselsatt! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0