Fredag..

Idag var Peter och barnen med mig på stan.. Fast dom skulle också gå dit.. :-) Jag köpte min Elvis klocka!! Jag köpte två stycken, en stor och en mindre för den lilla fanns det bara en kvar, och jag kände att den skulle jag ha! ;-) Ska få bilder men blev dock inte så bra bilder, men man ser iallafall.. Så nu har jag 3 Elvis klockor! Bara en som hänger på väggen.. Dom här två vet jag inte riktigt vart jag ska sätta dom.. Men jag har dom iallafall, det är huvudsaken! :-D Jag ska snart börja skura golven och fixa lite.. Känner att det är dags och käka snart,har lite ont i skallen.. Undra vad det blir för käk ikväll? Jag är så sugen på taco.. :-(
Ikväll ska jag sova tidigt!!






Kommentarer
Postat av: Lena

Åh klockorna va fiiina! :)

2009-05-25 @ 21:11:03
URL: http://krakmandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0