Fredag..

Idag blir det cirkus med syskonbarnen Cassandra och Lova! :-) Lova hade redan frågat tidigt imorse när jag skulle komma... ;-) Men det är ett par timmar kvar! Jag och Jenny ska knata upp till cirkusen där vid 11 för att ställa oss i kö (om det nu finns någon..?) och köpa biljetter tills ikväll! :-) 
Förra året var jag på cirkus med David,Emil och Moa! Men Lina trodde inte hon skulle gå med barnen idag, för biljetterna är säkert jätte dyra! Men Jenny och Jonis är det som står för min biljett för att dom frågade om jag kunde gå med Cassandra ikväll. :-) Så det var snällt!
Vet inte vad jag ska göra under tiden nu bara.. Sitter och pratar med Therese och Emelie på msn.
Jag har klätt på mig och sminkat mig och fixat håret,så jag är ju iallafall klar!

Kommentarer
Postat av: Zabina

Haha, jag fick gå på cirkus med Cassandra förra året :D

Vi kan ha delad vårdnad, typ köra varannan eller så ;)

2009-05-15 @ 18:25:24
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0