Måndag

Igår for jag, Jimmy, Therese och Vendela land och rike för deras tv-bänk och hyllor. :-D Eller hyllorna fanns ju iofs på Ikea i kungens kurva, bara det att jag gjorde ett litet fel, så det blev helt fel fack och det.. ;-) Sorry! Dock var deras tv-bänk dom skulle ha helt slut.. Och både Jimmy och Therese var nära på en hjärnblödning. Fast Jimmy var mer illa att sluta med att få en! Men han bestämde sig för att vi skulle till Ikea i Barkaby, där fanns det 5 tv-bänkar kvar! Så vi gasade dit.. Och det var så äckligt mycket folk, jag var så jävla trött på att se alla.. Men vi hittade deras tv-bänk och två hyllor där till slut, och nästan sprang till kassan för att slippa vara inne på Ikea! Ett jätte fint vitrinskåp köpte dom på Ikea i kungens kurva. :-)
Sen blev det donken inne i Haninge! Och det uppskattade min tjocka mage :-D

Sen åkte vi hem till dom och drog isär den andra tv hyllan som Therese pappa ska ha, och börja skruva ihop det andra.. Eller jag tittade mest på och garvade.. Fast till lite nytta var jag ju iallafall;-) Ja, det var helt enkelt en dag genom land och rike igår.. Men det var iallafall kul. Speciellt när Jimmy dampar loss för att inget går vägen!
Något annat man stör sig på är folk som stannar MITT upp i gången och ska börja diskutera.. Kan ni var vänligen att gå åt sidan innan ni får en kniv i ryggen? Hatar det..
Nu kommer lite bilder från igår. :-)



Kramar sin bläckfisk!


Så söt.. :-)


Så här blev det till slut.. :-D

Kommentarer
Postat av: Tessi

Hahaha! men du var så duktig så som hjälpte till! <3

2009-07-06 @ 11:21:12
URL: http://vendelasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0