Måndag

Idag ringde Joakims klocka vid halv 6.. Tror jag? Hur som helst var det iallafall väldigt tidigt.. Jag minns inte när han sa hejdå ens. Jag somnade till och vaknade vid 8 eller sådär, sen låg man kvar ett tag innan jag orkade gå upp.. Duschade och bytte om, och gick ut med lill grisen Luke.. :-) Jimmy och Vendela kom hit och gjorde sällskap ner på skotten. Köpte dricka där. Sen tillbaka hit för att vänta på att Cattis och Ossian skulle bli klara.. :-) Gick en sväng på stan, för jag skulle byta ett par skor jag köpte. Ena paret var trasigt.. =/ Så på fredag ska jag ner dit igen för att hämta nya. :-) Om det kommer tidigare i veckan,så skulle hon ringa. Så nu har jag något och längta efter.. ;-)
Jag fick värsta coola tröjan av Veronica (Cattis syster..) Som hon hade köpt åt min lilla pojke på marknaden som dom var på i Malmköping. :-D Den var riktigt grym.. Kommer han kunna använda när han är ungefär 3-4månader trodde Cattis! Men det är jätte bra.. Slänger upp en bild så fort jag fört över dom från mobilen till datorn..
Idag lär vi fortsätta måla hans luckor.. Han skulle komma hem lite tidigare för det verkade ganska lungt på jobbet.
Men han kommer när han kommer! Huvudsaken är att han kommer hem.. ;-)



Tack tack igen Veronica! :-D


Luke i bilen efter en prommis på Norvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0