Lördag

Jag sitter och väntar på att min bror ska vakna till liv.. Vi ska nämligen åka och städa! Och jag ska försöka vakna, för jag är jätte trött idag igen. I natt vaknade jag av ett grymt jävla sug på godis, så jag gick ner och tog min godis påse och mulade godis. Sen gick jag upp och la mig igen! Sen vaknade jag av att jag frös pga av att jag sov med fläkten på, så jag fick ta mitt duntäcke och sova med. =/ Fast imorse var det för varmt med det,så jag vaknade med huvudvärk som fortfarande är kvar.. Jätte mysigt! Men tar en tablett sen.. Just nu orkar jag inte ens resa på mig! Får se vad som händer idag! Blir ju iallafall inte stranden.. Blir nog väldigt lungt..





Vendela suger på tummen :-)




Haha. Älskar dom där, men satan vad det svider på tungan!




Svullen efter mitt godis, + att bebisen låg precis uppe vid min tatuering.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur fan kan man vakna mitt i natten för att äta godis :O Iof va jag likadan när jag väntade ellen, fast jag knaprade piggelin på nätterna :D

2009-07-04 @ 09:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0