Lördag

Jimmy och Joakim är ute och grillar på framsidan. :-) Jag Therese och Vendela gick in och väntade,för det gick så satans segt. =/ Magen kurrar på lagom bra.. Behöver mat snart!
Idag har vi inte gjort så mycket tänkte jag säga.. Men jag och Joakim var ut till St-vika förut för att det var meningen att vi skulle hämta en såg.. Vilket han kom på att han glömde när vi kom hem.. Förstog att han skulle glömma det! Du läser säkert det här sen Joakim.. ;-)
Men vi skulle fixa sågen imorgon, för imorgon bitti ska vi ta en sväng in till rusta/biltema. På rusta ska han köpa bänkskiva som han ska ha som barbord i köket sen, och på biltema ska vi köpa väggfäste åt Jimmy och Therese. :-) Ikväll ska vi måla om i köket iallafall.. Om han orkar?! Fast det tror jag :-) Men innan man gör något vettigt blir det ett bad först.. ;-)


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0