Håller igång!

Har städat för fullt.. Jag är nästan klar! Jag ska snart gå ner och dammsuga och skura i köket, ska bara låta maten smälta lite till! Jag svullar så jävligt så jag nästan spyr när jag är klar.. Sen ska jag bädda rent i sängen och ta vädra en ny matta jag köpte idag! Fan jag ångrar att jag inte köpte hängmattan, men å andra sidan så skulle jag inte ens orka sätta upp den själv, och hur många kilo tar den? Jag vilade ett tag förut det blev nästan 2 timmar, fan vad skönt jag somnade. :-) Längtar tills jag blir klar med städningen så att man bara kan sätta sig och ta det lungt.. Eller jag gör ju det nu, men jag vet att jag inte är klar än så måste sluta dra ut på tiden!



Sådär såg min mage ut innan jag somnade förut..  

Kommentarer
Postat av: johanna

Tjockis!!

2009-07-08 @ 17:57:23
Postat av: Anonym

tänker absolut inte fråga vem som är pappa för som sagt det är Eran ensak.. men en fråga OM pappan, kommer han ta sitt ansvar? det är ju lika mycke hans skyldighet att ta reda på om du har skydd som om han själv inte har det...

2009-07-08 @ 20:23:04
Postat av: Jag

Varför skriver du anonymt?

2009-07-08 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0