Fredag

Igår somnade jag ganska tidigt.. Joakim skulle fortsätta i köket.. Och jag vaknade ett par gånger av att jag var kissnödig och törstig. Och strax efter 4 imorse vaknade jag av att det var så tyst.. Så jag gick ut i vardagsrummet, då ligger Joakim och Luke i soffan och sover. Väcker han och ber han komma in och lägga sig i sovrummet.. Stackarn har inte sovit många timmar. Han håller på och målar väggen en sista gång nu, sen ska han upp till byggmarknaden och sen kvantum antar jag för att handla frukost.. :-) Igår var vi ju på ikea och gick omkring. Det gick jätte bra och det var väldigt kul.. Vi handlade en till skiva som ska bli ihop med barbordet, kommer nog bli jätte fint när det är klart. 4 barstolar, tavla, och lite annat.. Minns inte riktigt vad det var, för det blev en hel del till slut.. Ska förbi mig senare så jag kan hämta mera grejer :-)
Annars idag blir det lungt.. Eller vi har iallafall bestämt att köket ska försöka bli klart,så sen blir det väl till att dra in alla saker i skåpen så lite kartonger kommer bort. :-) Tror det blir bio med Cattis, Ronnie ikväll..
Det kommer ju självklart upp bilder sen på köket.. :-D

På tisdag ska Joakim med mig till sjukhuset.. Tack tack! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0