Det blir en pojke! :D

Det var precis som Johanna trodde, och alla andra trodde tjej! Jag blev lite förvånad över att det var kille.. Men jag är väldigt glad ändå! :)
Annars såg allting bra ut, jag blev flyttad fram 4 dagar och jag är beräknad 8e December! Jag tog kort på ultraljudsbilderna, men bilderna får komma upp senare ikväll för jag har inte med mig sladden till mobilen nu!
Men 6 bilder fick jag med mig hem för 100 :-
Imorgon går jag alltså in i vecka 19, så nästa vecka har jag gått halva tiden! Det är helt sjukt.. Och nästa vecka blir det handpenning på barnvagnen jag har valt ut..


Så nu vet ni alla det, det blir en POJKE ju! :-D
Gud vad kul..

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis! :D

2009-07-07 @ 16:52:18
Postat av: Johanna

Jag sa ju det! Ni ska lyssna på mig =)

2009-07-07 @ 18:49:18
Postat av: Anonym

Vem är pappa?

2009-07-08 @ 04:39:18
Postat av: Ksenija

Hej!

Har du någonting att berätta i vår ”Lätta på ditt hjärta”-inlägg? Här kan du kommentera både anonymt och med namn. Tveka inte – lätta på ditt hjärta! ♥

http://extreme.blogg.se/2009/july/utkast-en-sak.html

Kram på dig! :)

2009-07-08 @ 04:53:57
URL: http://extreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0