Trötter.

Varför blir jag inte piggare? Jag känner mig bara allmänt seg och trött.. Skulle vilja sova! Men det blir jag inte heller piggare av ju! Så bara att bita ihop och se glad och pigg ut ikväll. :D Jag är hemma hos Therese och Jimmy.. Har käkat här också, så tack Tessi! :-) Vendela håller på och går omkring och snurrar och skrattar.. Önskar jag kunde få vara lika glad som henne just nu!
Man kanske ska försöka vila en kvart sen och se hur det blir?! Eh, nej! Får sova när jag kommer hem i natt iställe.
Har inte mycket mer och säga..

Önskar alla en trevlig lördag!



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Zabina

Säg till om ni behöver hjälp där nere, hjäper gärana till :D

2009-02-08 @ 04:11:35
URL: http://dr0ppe.blogg.se/
Postat av: A

Hej! Tänkte bara kika förbi och tacka för din komplimang i min blogg :D Jag älskar också designen, min kära syster som hjälpt mig fixa :)

2009-02-08 @ 22:03:59
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0