Torsdag.

Imorgon under dagen är jag ledig. Vilket betyder att jag får sova imorgon bitti.. :) Känner att jag behöver det,för jag har vart jätte trött hela veckan. Vet inte varför? Igår morse gick jag upp med huvudvärk, vilket satt i hela dagen. Men det var bara att jobba på. Jag trodde det skulle försvinna. Men jag la mig till och med huvudvärk igår kväll och allmänt tung i skallen.. Och nu har jag börjat fått ont i halsen också och jag är FORTFARANDE tung i skallen. :( Så jag antar att jag börjar bli sjuk =/ Blir jag sämre under dagen och imorgon, så kan jag inte jobba i helgen. Eller jo jag kan ju, men jag tänker inte göra det! Stå och vara sjuk och allmänt grinig och trött..

Jaha, nu vet ni det iallafall. Jätte intressant!
Nu ska jag ta på mig en kofta och gå ner och få i mig något varmt!




Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0