Onsdag.

I natt blev det inte mycket sömn.. Och imorse när väl klockan ringde hade jag världens mensvärk! Så jag blev hemma idag! Men imorgon är det nya tag igen.. Min mensvärk är som värst 2 dagar.. Fast jag har bara haft mensvärk idag. =/
Jaja, mens är inte speciellt trevligt och sitta och diskutera! Men så är det nu iallafall.
Jag ska väl gå ner och lägga mig i badet snart. Ska få i mig min redbull, och sitta här och prata klart med Therese! Jag har bäddat rent i sängen, så det kommer bli mysigt och krypa ner ikväll. :-)
Igår var jag barnvakt åt min lilla sötnos Vendela! Jag och Johanna gick ner på stan med Vendela och Liam i Johannas tvillingvagn. Det gillade inte Vendela till en början, men sen gick det bra.. Dom satt och kollade på varann till och från, och var inte ett dugg sura alls. :-D Jag tänkte köpa en ny mössa på Lindex, för jag hade glömt min hos Jimmy och Therese. Men jag köpte aldrig en ny, för mössan tog jag ändå senare på kvällen. Intressant och veta va? Hm..










Kommentarer
Postat av: Zabina

Du ser ut som en helt annan tjej på bilderna med och utan glajjer :0

2009-02-05 @ 11:36:54
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0