Måndag.

Idag har det bara vart jag och Mia på jobbet, men det har ändå gått jätte bra trots att Maggan ligger hemma och är sjuk!
Och imorgon ska jag extra jobba där, för i vanliga fall är tisdagar min ena lediga dag! Men alltid bra med extra pengar.. :-) Jag ska gå ner strax och kika på tv, och sätta mig ner ett tag innan jag ska hoppa in i duschen sen. Ikväll blir det till att somna tidigt?! Hoppas jag iallafall. Jag och Jonnie låg och skicka sms med varann i över 2 timmar igår, och sen helt plötsligt var klockan efter 00.00. =/ Låg och vände på mig ett tag innan jag lyckades somna!


Hur som helst, i helgen blir det till att jobba igen! Blir min 3e helg. På fredag är det magdans, och lördag trubadur!
Och nästa tisdag ska jag vara barnvakt åt Vendela. :-D Tessi, jag vill bara barnvakt åt söta lilla Vendela! Ställer alltid upp, när jag har tid! Vilket jag har nästa tisdag! Så räkna med tant Lindah alltid :-D




♥  Söta Vendela/trollet :-D

Kommentarer
Postat av: Zabina

Du har typ gått och blivit nykterist :D

2009-02-10 @ 10:21:11
URL: http://dr0ppe.blogg.se/
Postat av: Amina

WTF? vad hände med backstreet boys och alla andra pojkband? ne, man är fan lite överraskad alltså.

Hur är de med dig nuförtiden? :)

(snackade med dessan om old classmates och så länkade hon mig hit).



Ha det bäst!

2009-02-11 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0