Måndag.

God morgon..


I natt sov jag knappt alls. Även fast jag var jätte trött tidigt igår kväll,så låg jag bara och vände på mig hela tiden!
Och jag var typ klar vaken vid 01 när Jonnie skickade det sista smset! =/ Inte trevligt och bara ligga och inte kunna sova, fast man är trött! Sen när det väl var dags att gå upp, så hade jag så ont i huvudet så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. :( Så jag blev hemma idag.. Jag lyckades somna om ett tag till imorse iallafall! Men seg är jag fortfarande.
Men det släpper väl snart?! Jag ska byta om och det nu.. Se till och kamma håret?! Undra om datorn ska med hem till Therese? :-) Lutar mot det!




SAKNAR ER!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0