Lördag.

Idag är man lagom seg i skallen sådär.. Känner mig inte speciellt pigg! Kom hur som helst hem vid halv 5 imorse.. Och när jag gick upp minns jag inte ens, så jaja. Var på kalas hos Jimmy och Therese förut.. Och jag tycker Therese borde bli bagare, för hon gjorde en jätte god tårta :-D Jag la mig just här i sängen så skönt, och nu blev jag akut kissnödig. =/ Så bara resa sig upp då..

Jag blir hemma hela kvällen ikväll med tanke på att jag och Johanna var ute igår. Men egentligen skulle vi gått ut idag, men gick igår ändå! Så ikväll blir det sova tidigt och ligga här med datorn ett tag och knappa.. Så länge man orkar! Just nu väntar jag på att sega Johanna ska skicka över ett par bilder till mig från igår..
Lägger upp dom senare!



puss så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0