Ligger i sängen.

Sega söndagar så verkar tiden stå stilla.. Fast det gör inte speciellt mycket, för idag är det en slappis dag! La mig som sagt precis ner i sängen.. Det är jätte skönt och ligga här :-) Jag och Jonnie pratar på msn också, så det är bara trevligt! Igår hade jag och Therese planerat att se film och äta chips och dipp, vilket vi gjorde. Dock fanns det inte ett skit och se på tv, så vi glodde på Melodifestivalen. Men jag var lixom inte ett dugg intresserad.. Lite senare ber även Janna och Jelena mig att komma till mix och ta någon bira med dom. Och efter lite tänkande, så bestämmer jag mig för att göra sällskap. Jelena har jag ju inte träffat på evigheter, så vi hade mycket att prata om. :-D Himla trevligt var det iallafall och träffa henne igen.. Janna med för den delen, för vi träffas ju inte heller speciellt mycket!


Sen kommer även tjockis Sofie till mix, men hon hinner typ bara komma och så ska vi iväg igen! Fredrik kom och hämtade oss, och körde mig och Sofie ner till Playan där hon hade vart innan. Det var inte alls mycket folk dära, men trevligt ändå. :-) Sen drar vi till telegrafen ungefär 1 timma sådär innan dom ska stänga ner.. Sen kör Bayram mig till Jonas där jag stänger mina ögon och somnar DIREKT! Måste vart jätte trött.. =P


Det är väl ungefär det som har hänt och det jag gjort. Var förbi en sväng till Jimmy och Therese förut och lilla Vendela såklart. :-D Var där ett tag,sen skulle Jimmy hem till oss och redovisa, så jag åkte med han hem, för jag är överdrivet trött idag. Men men, jag ska dit imorgon bestämde vi.. Om du fortfarande vill lilla söta Tessi? :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0