Fy fan!

Jag var precis glad och kände mig pigg.. Men det försvann nu! Nu är jag grinig och trött iställe.. Ligger här i sängen och dricker redbull. Men jag tror det kommer sluta med att jag som vanligt somnar med datorn på magen och vaknar till när det är mörkt ute.. Fast just nu spelar det ingen roll, för jag har ingenting och göra.. :-( Så jävla tråkigt! Men å andra sidan så orkar jag inte ens göra något, för jag är för trött.. Så varför klagar jag? Jag och Therese och Tobbe och lilla Vendela såklart skulle gått runt ringvägen idag. Men vi gick inte alls långt, det var jätte blött och just då kände jag mig inte alls på humör för att gå..

Men jag får se till och hitta på något som piggar upp mig och se till så att jag blir lite happy.
Kanske att man ska vila ett tag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0