Fredag.

Jag är hemma hos Therese och Jimmy nu.. Vi kollar på Oprah! Längtar tills 15.00 då Melrose Place börjar! :-D Senare idag när jag kommer hem, så ska jag städa. Det var dock bara 2 dagar sen jag städade, men jag känner för att göra det igen! Jag har haft väldigt skumma drömmar om alla möjliga i natt.. =/ Men men, så kan det vara! I helgen är jag ledig. Vilket är bra, med tanke på att jag börjar bli dålig. Har inte vart så klar i skallen på hela veckan, så jag trodde att det var något på g. Men kanske är för att jag har sovit så pass dåligt också nu i veckan? Jag vet inte. Hur som helst så kommer jag iallafall jobba nästa helg!


Så nu funderar man på vad man iställe ska göra?! Jag hatar nämligen och inte ha något planerat eller något att göra. Men än så länge har jag planerat att jag ska städa hemma, sen ska jag även hjälpa Jimmy senare ikväll med skotten! Sen börjar ju klockan bli sovdags. :-D Jonnie sa att det skulle vara en dokumentär om Johnny Cash på 2an 20.00 ikväll. Och precis vid 20.00 så kommer jag hem. Då får jag springa ner till tvn och se ifall Jonnie hade rätt! :-D


Jag och J har inte pratat med varann på 15 dagar nu! Bara bra för mig att jag inte har skickat något sms till han.. Duktig jag är som klarat av det! Men nu känner jag inte ens sug att ens försöka.. Bara lägga ner det, och inte ödsla tid.. :-) För det mår jag bäst av.. Så för en gångs skull gör jag något för min skull, och som får mig att må bra, iställe för att behaga någon annan och göra den glad! Måste lära mig detta, och inte alltid vara andra till lags,för att dom ska vara nöjda och glada. Måste ju kunna göra något för min skull någon gång, vilket jag gör nu!


Nu ska jag hålla Therese och Vendela sällskap. Som alla vet är Therese min allra bästa VÄN! :-D Hon och Vendela är det bästa jag har.. :-) Älskar dom så mycket och glad över att jag har dom! Vad som än händer, så vet jag att dom två iallafall finns vid min sida. =) Så tack Therese för att du alltid ställer upp för mig och gör mig starkare! ♥
Och Vendela, du säger ju inte alltid så mycket till mig. Men oftast skrattar du åt mig, och vill kramas och pussas eller helt enkelt bara snora ner mina kläder, men det gör absolut ingenting för du är så HIMLA söt! :-D Och faster älskar dig jätte mycket, och kommer stötta dig hela tiden, och finnas där för dig när när du än behöver mig! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0