Bageriet imorgon.

Imorgon blir det till att ställa klockan tidigt och gå ner mot bageriet efter 6 tiden. Så jag tänkte ställa klockan på halv 6, så man hinner vakna till lite. :-) Men satan vad kul det ska bli imorgon. Vi kommer vara ett gäng nere i källaren och köra på med semlor utav helvete, sedan är det upp till Micke och dom att sälja. ;-) Men det kommer bli jätte bra iallafall. Jag har nämligen längtat, så det ska bara bli kul.. Förra året blev jag ju sjuk dagen innan och låg hemma i en vecka. Det var trist med tanke på att jag var så pass laddad för den dagen.. Men nu är jag mera laddad. :-D

Och på onsdag åker jag till Täby. :-)
På lördag är det även kalas för Therese & Jimmy.
Så det blir säkert tårta och sånt myspys.. :-D
Men det lär ju vara bra med liv här då, med tanke på alla syskon och deras barn, och från Therese familj! Så någon som säljer öronproppar? :-D
Nu ska jag sätta mig i soffan med Therese och kolla på tv! Vi inväntar på våra bästa år skulle jag tro..


Ha det bra!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Zabina

Jag tror att en liten del av mig skulle dö om jag skulle komma på något av era kalas.. Bara eran familj är ju säkert 20pers med alla ungar.. Amagad :D

2009-02-23 @ 12:09:11
URL: http://dr0ppe.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej gumman.. jag heter Emelie Sundberg på facebook:)

2009-02-23 @ 18:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0