Torsdag ..

Imorse när Joakim skulle åka till jobbet så var jag pigg där ett tag och hade funderingar på att kliva upp.. Men vad skulle jag göra uppe vid 6 imorse? Så det sket sig, och jag somnade om ett tag. Gick upp sen och duschade.. Gav Luke mat och sen bytte jag om för att gå ut med han! :-) Sen gick jag över till dom där satans grannarna ;-) Cattis och Ronnie & Ossian. Vi gick ner på stranden där alla andra var.. Det var riktigt skönt, dock har jag inte tagit hit mina badkläder än, så jag satt i skuggan och fick mysa med lilla Ida. :-) Ska lägga upp lite bilder sen, kan inte göra det nu när mobilen är påväg att dö ifrån mig. Måste ladda först! Idag kände Cattis och Johanna att han sparkade där inne.. :-) Det var lite läskigt,med tanke på att det var så högt upp han sparkade.. =/ Men ballt!
Sen åkte jag med Jimmy och Therese och lilla Vendela upp till vändplan och gick därifrån hem hit för att kissa, och sen ta med grisen/Luke ut.. Nu har jag städat här, och det luktar gott! :-D I hallen skurade jag inte,för Joakim kommer förmodligen riva tapet när han kommer hem.. Så egentligen var det ju bara onödigt att dammsuga där... Men ska det vara rent ska det.. ;-) Nu när det torkat ska jag ut i köket och städa, sen ta någon macka för jag är vrålhungrig! Lär ju vila ett tag sen, för jag får ont i svanken och ryggen när jag städar..

Men hur som helst kommer jag nog skriva mera senare med tanke på att jag ska lägga in bilder också.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0