Torsdag..

I natt har jag inte sovit alls bra.. :-( Så jag är inte alls pigg idag! Har fortfarande lite ont i huvudet, men det går nog över!
Jag ska snart in och duscha och fixa mig. Sen ska jag bädda sängen och fixa med våra två nya blommor jag och Joakim köpte på kvantum igår! Sen blir det lungt idag. Vi ska in till Länna och stor handla sen, så jag ska försöka få ihop en vettig lapp till det också.. Men inte så lätt när man aldrig stor handlat förut =/ Luke ligger här vid mig jätte trött..
Hoppas helgen blir bra iallafall!

Kommentarer
Postat av: Granis

Nej det stämmer inte, har fått höra det från flera men det är bara påhitt, så jag godkänner inte din kommentar för då kommer det bara bli mer frågor om det.



Och den dagen det är verklighet så skriver jag ut det på bloggen, det lovar jag =D

2009-08-27 @ 12:58:14
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0