Torsdag...

God morgon!!

Jag är inte riktigt vaken än.. =/ Jag och Joakim har legat vaken för länge i natt. Tror vi båda ser fram emot att åka och titta på bilen senare.. :-D Men satan vad trötta vi var när hans klocka ringde vid halv 6..=/ Jag ska försöka vakna till lite till, och sen klä på mig. Luke ska ut om en stund, lill grisen har precis käkat och måste göra sina behov han med.. :-D Fast tror han också är trött,för han ligger och trycker sig mot sin sovkudde.. Så söt han är! :-)
Hoppas dagen går fort så vi kan åka :-D Fan vad jag längtar! Idag kanske det blir en bil älskling.. :-D :-D
Älskar er!! ♥

Joakim pyssla med min blogg igår, den är inte riktigt klar.. Men det kommer! :-) Under helgen eller sådär, så fort han har tid.
Hoppas du Joakim får en bra arbetsdag tills du kommer hem :-D Saknar dig redan, men vi ses om ett par timmar och sen ÅKER vi! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0