Tisdag..

Tack Joakim för att vi hämtade min andra dator och mitt ljud igår kväll. ♥
Det är så skönt och ha mina skivor + alla mina låtar på datorn här nu så att man kan spela dom precis när man vill!
Igår städade jag som sagt.. Det gick väldigt bra, fick aldrig några sammandragningar. Jag brukar få det, men igår blev det inga vad jag kan minnas iallafall! När Joakim kom hem så låg jag och Luke och vilade i soffan. Luke blev himla glad när han kom hem.. Luke älskar sin pappa! :-)
Jag tänkte dammsuga en snabbis idag igen. Sen vet jag med 110% att det är rent ett tag framöver. ;-)
Joakim åker från stan vid fyra idag, så han kanske kommer hem lite sent idag. :-( Så tråkigt!
Ska över till Therese & Vendela sen.. Fast Vendela kommer ligga och sova middag när jag kommer.. Luke är nästan lika trött idag som igår.. :-O Fast man märker ju att han är mycket piggare idag!
Längtar tills i helgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0